مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل  ۲۳ هکتار زمین در بخش شرقی و ۹۵ هکتار در بخش غربی در نظر گرفته شده که طی فرآیند قانونی و پس از کسب مجوز لازم از سازمان‌های مربوطه، نسبت به توسعه این شهرک اقدام خواهد شد.

او از دیگر برنامه‌های این شرکت برای توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل را آماده‌سازی زمین در فاز سوم این شهرک صنعتی ذکر کرد و افزود: در حال حاضر با واگذاری‌های انجام شده زمین‌های آماده سرمایه گذاری در این شهرک به پایان رسیده است.

اهلی گفت: در مرحله نخست آماده‌سازی ۵۰ هکتار از فاز سوم این شهرک با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب استان آغاز شده است که محل تامین اعتبار آن از بودجه جهش تولید سازمان برنامه و بودجه کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل میزان این اعتبار را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:  با تخصیص به موقع اعتبارات روند تکمیل زیرساخت در شهرک‌های صنعتی استان شتاب می گیرد.

او همچنین از قول مساعد سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری اردبیل بر جذب به موقع اعتبارات تخصیصی به شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: ساختمان ابنیه مدول دوم تصفیه خانه و بهسازی معابر شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتبار۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است که با اجرای آن روند خدمت رسانی به واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی مهم استان بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.