مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر گفت: با هدف توجه دادن کودکان و نوجوانان به وقایع انقلاب و حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برنامه‌های ۱۳ آبان کانون به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در نشست با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به برنامه‌های کانون به مناسبت ۱۳ آبان بیان کرد: کانون، با هدف پاسداشت ارزش‌های انقلابی و توجه دادن کودکان و نوجوانان به وقایع انقلاب و همچنین حفظ اصول بهداشتی، تمام برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری کارگاه‌های ادبی با موضوع «اگر آن روز بودم ...»، معرفی کتاب‌های «نیمکت‌های پاییزی» و «فرهنگنامه انقلاب فارسی»، نمایشگاه نقاشی با موضوع وقایع ۱۳ آبان و معرفی وقایع ۱۳ آبان به شیوه قصه گویی از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: تهیه تصویر و معرفی شخصیت شهدای نوجوان، وبینار بحث آزاد با موضوع نوجوان، نشاط و اندیشه‌های نو از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز است که در طول هفته برگزار می‌شود.

رسولی گفت: ۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است که باید به روش‌های جذاب و هنری برای کودکان و نوجوانان تبیین شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.