مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری پویش مهر محمدی در هفته وحدت خبر داد.

برگزاری پویش مهر محمدی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدانبه  برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و میلاد با سعادت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: در  هفته وحدت پویش جهانی "مهر محمدی" برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی باموضوع تقریب مذاهب گفت: این برنامه به صورت مجازی برای شبکه مبلغین برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این هفته ذبح قربانی از سوی هیات‌های حسینی و توزیع گوشت بین نیازمندان مورد توجه است ادامه داد: با گروه‌های جهادی برای اعزام به مناطق محروم روستایی و اجرای چند طرح خدمات رسانی هماهنگ شده است.

حجت الاسلام نظیری  از اعزام مبلغین برای تبلیغ چهره به چهره با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی خبر داد و افزود: با هیات‌های مذهبی در اجرای برنامه‌های فضای مجازی هماهنگی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان به اجرای سرود‌های خیابانی و کاروان‌های شادی در صورت موافقت ستاد‌های مقابله با کرونای شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: کاروان خودرویی خانوادگی تزئین شده و به پرچم‌های مزین به نام اهل بیت (ع) و نیز رژه موتور سواران در برنامه است.

نظیری با اشاره به پشت نویسی خودرو‌ها با هماهنگی ایستگاه‌های صلواتی عنوان کرد: برنامه‌های متنوع قرآنی به صورت مجازی و مسابقه کتابخوانی در روز میلاد را خواهیم داشت.

او با بیان اینکه شب شعر و نشست تقریب مذاهب به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: تولیدات چند رسانه‌ای با موضوعات مرتبط ایام‌الله از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از سخنرانی مبلغین همراه با مولودی‌خوانی ذاکران به صورت مجازی (هیات مجازی) خبر داد و اضافه کرد: در شب میلاد حضرت رسول (ص) نورافشانی به صورت همزمان در سراسر استان انجام می‌شود.

نظیری به برگزاری پویش (لبیک یا رسول الله) از بام منازل و بلندگو‌های مساجد اشاره کرد و گفت: یک جلد قرآن نفیس به زوج‌های جوانی که در روز میلاد ازدواج خواهند کرد (زندگی فاطمی) اهدا می‌شود.

او از برگزاری مسابقه نقاشی (پیامبر رحمت) خبر داد و افزود: جشن مجازی خانواده کارکنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به سلسله سخنرانی‌های صوتی و تصویری مبلغین در باب هفته وحدت گفت: مقاله نویسی در موضوعات نقش امام صادق (ع) در تمدن اسلامی و پذیرش مکتب شیعه را نیز در برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.