آبفای چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: خرید و بازیافت درپوش سرقتی منهول فاضلاب پیگرد قانونی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، افشین متقی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم جایگزین کردن درپوش منهول‌های سرقتی فاضلاب، گفت: خرید و بازیافت درپوش سرقتی منهول فاضلاب در این استان از سوی این شرکت پیگرد قانونی می‎شود.

او افزود: درپوش‌های منهول چدنی فاضلاب، قابلیت بازیافت دارند از این‌رو، سارقان با سرقت آن‌ها به دنبال فروش و کسب درآمد هستند.


بیشتر بخوانید


متقی اضافه کرد: در چند ماهه اخیر تعدادی از درپوش‌های منهول فاضلاب در شهر شهرکرد به سرقت رفت که ضرر‌های مادی را به شرکت آبفا تحمیل کرده است.

او ادامه داد: با پیش‌بینی انجام شده، تهیه و نصب درب‌های کامپوزیتی و جایگزین چدنی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

متقی گفت: به منظور حفظ و نگهداری از اموال بیت‌المال، ایمن‌سازی و غیرقابل جابه‌جا شدن درپوش‌های منهول چدنی در سطح شهر‌های استان آغاز شده است و جایگزینی درپوش بتن پلیمری کوچک در سطح معابر و خیابان‌های شهر‌های استان در اولویت قرار دارد.

او، با بیان اینکه کار نصب درپوش بتن پلیمری در نیمه دوم امسال به صورت گسترده اجرایی خواهد شد، افزود: این نوع درپوش‌ها هیچ ارزش مالی در بازار ندارند، از این‌رو سارقان انگیزه‌ای برای سرقت نخواهند داشت.

متقی اضافه کرد: سرقت درپوش‌های چدنی منهول، علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر، موجب به مخاطره افتادن جان شهروندان می‌شود و گرفتگی شبکه و پس‌زدگی‌های فاضلاب از دیگر آثار سرقت این درپوش‌هاست.

او ادامه داد: از سارقان درپوش‌های سرقت شده منهول فاضلاب نیز شکایت شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.