مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایراز کشف و ضبط ۱۵۰ کارتن روغن احتکار شده دراین شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۰ کارتن روغن احتکار شده در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کامران زنگنه مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با اشاره به گشت بازرسی، نظارت و کنترل قیمت‌های اداره صمت شهرستان گفت: به دنبال این بازرسی‌ها یک انبار که در آن تعداد ۱۳۰ کارتن انواع روغن مایع و ۲۰ کارتن روغن نیمه جامد احتکار شده بود، کشف و ضبط و واحد صنفی آن به دستور مراجع قضایی پلمب شد.

او به استفاده از ظرفیت بازرسان اداره صمت و همکاری دیگر دستگاه‌ها از جمله اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و نیز دریافت شکایات مردمی از  سامانه ۱۲۴ در نظارت بر قیمت‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به چرخه مناسب تولید کالا در کشور و نیز فراوانی آن، برخی افراد سودجو با احتکار کالا و عدم عرضه به موقع سبب کمبود کالا در بازار شدند.

او افزود: هر کالایی که خواروبارفروشان و واحد‌های صنفی در انبار‌های خود داشته باشند و آن را عرضه نکنند، احتکار محسوب می‌شود و به منظور ثبات بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر ب اضافه کرد: متخلفان پس از شناسایی،  به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.