مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با کرونا گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در سراسر استان کرمان از خدمات این طرح بهره‌مند شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با شیوع موج سوم کرونا در سراسر استان کرمان از ۵ تا ۱۵ آبان گفت: طی ۳ روز گذشته بیش از ۴ هزار نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

او با اشاره به راه اندازی ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان افزود: تاکنون ۳۴ خانه هلال نیز برای اجرای این طرح در روستا‌ها همکاری کرده اند.

فلاح بیان کرد: در این طرح، اعضای جوانان و داوطلبان علاوه بر تذکر زبانی به افرادی که نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت نکرده اند، با توزیع ماسک و مایع ضدعفونی کننده آنان را به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشویق می کنند. 

 او تصریح کرد: تاکنون ۶۰۰ عدد ماسک و ۳۵ لیتر مایع ضدعفونی کننده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان داشت: پایگاه‌های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهر‌ها، مثل فروشگاه‌های بزرگ، ورودی ترمینال‌های مسافربری، راه آهن، میادین اصلی شهر و سایر مکان‌های پر رفت و آمد برپا شده است. 

او با اشاره به مشارکت ۴۱۸ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کرمان در اجرای این طرح بیان داشت: توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی، درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا در سراسر کشور از اهداف اجرای طرح آمران سلامت است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.