خسروی زاد با اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در استان ایلام، گفت: با برگزاری هرگونه مراسم شادی و عزا در استان ایلام برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ افشار خسروی زاد دادستان ایلام گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین استان ، ستاد مدیریت مبارزه با کرونا و تاکید نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام ، وضعیت ابتلا به کرونا در استان قرمز و بسیار خطرناک بوده و امکانات بیمارستانی پاسخگوی بیماران جدید نخواهد بود.

او افزود: از طرفی تنها راه خروج از این بحران ، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و قطع زنجیره انتشار انسانی است، لذا از تمامی هم استانی‌های گرامی می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران ضمن رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از برگزاری هرگونه تجمعات اعم از مراسم شادی و عزا ، حضور در آرامستان ها، تفرجگاه‌ها و سایر اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

خسروی زاد بیان کرد: بدیهی است افرادی که این توصیه‌ها را رعایت نکنند عمل آنان تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی تلقی می شود و به استناد مقررات قانونی با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.