یکی از نیازهای مسافران و گردشگران یافتن محل اقامت با امکانات رفاهی و قیمت مناسب است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نیازهای مسافران و گردشگران یافتن محل اقامت با امکانات رفاهی و قیمت مناسب است. وب سایت ویلایار با فراهم آوردن امکان مذاکره مستقیم میان مالک و مسافر برای اجاره و رزرو ویلا با بهترین قیمت خدمات ویژه به مسافران ارائه می کند. گردشگران می توانند انواع ویلا، سوئیت، مراکز اقامتی مجهز و غیره را از طریق ویلایار اجاره کنند. وب سایت ویلایار در تمام شهرهای ایران از جمله شهرهای شمالی دارای انواع ویلا، سوئیت و آپارتمان است. کاربران سایت می توانند به سهولت نسبت به اجاره ویلا در شمال و سایر شهرهای مختلف ایران بپردازند. در این مطلب به معرفی دو مکان مهم توریستی در شمال ایران یعنی شهرک دریاکنار و شهرک خزرشهر می پردازیم.

اجاره ویلا و رزرواسیون بدون واسطه با وب سایت ویلایار

ساحل سنگی شهرک دریاکنار

اجاره ویلا در شهرک زیبای دریاکنار

یکی از شهرک های توریستی بسیار زیبا در استان مازندران شهرک دریاکنار بابلسر است. این شهرک توریستی با معماری جذاب و امکانات رفاهی عالی بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات است. شهرک دریاکنار از معروفیت زیادی برخوردار است بطوریکه اغلب مسافران شمال که نسبت به اجاره ویلا بابلسر اقدام کرده اند، این شهرک را می شناسند.

شهرک دریاکنار شهرکی ساحلی در مجاورت بابلسر است که طراحی و معماری آن بی نظیر است. خیابان کشی های پهن و فضای سبز زیبا، ویلاهای مدرن و لاکچری و محیط آرام و دنج شهرک شما را به یاد شهرک های ساحلی اروپا می اندازد. شهرک یک مکان فوق العاده برای گذراندن تعطیلات محسوب می شود. مسافران و گردشگرانی که می خواهند سفری عالی به شمال کشور داشته باشند می توانند از طریق وب سایت ویلایار، بدون واسطه و به سهولت انواع ویلاهای لوکس را اجاره و رزرو کنند. مسافران با رزرو و اجاره ویلا دریاکنار دسترسی خوبی به مراکز تفریحی، رستوران و کافی شاپ، مراکز خرید، ساحل زیبا و اختصاصی و محیط آرام شهرک خواهند داشت. شهرک دارای ساحل اختصاصی و دنج برای ساکنان خود است، بطوریکه ساحل دریاکنار در خط ساحلی دریای خزر همتا ندارد. ویلایار مذاکره مستقیم میان مسافران و صاحبان ویلا را فراهم می نماید. برای اجاره و رزرو ویلا نیاز به پرداخت کمیسیون نیست. همچنین سایت علاوه بر انواع ویلاهای لوکس، فهرست امکانات و مراکز تفریحی و گردشگری شهرک را در اختیار کاربران قرار می دهد. با توجه به وجود ایستگاه نگهبانی شبانه روزی در شهرک، امنیت کامل در شهرک برقرار است. شما می توانید به همراه همسر و یا خانواده خود در خیابانهای شهرک قدم زده و خود را به ساحل زیبای دریاکنار برسانید. ساحل آرام و زیبای دریاکنار به همراه آسمان پرستاره و صدای امواج دریا شب آرامی را برای شما رقم خواهند زد. لازم بذکر است که ورود و خروج میهمانان به شهرک از طریق کارت تردد میهمان به سادگی انجام پذیر است.

اجاره ویلا و رزرواسیون بدون واسطه با وب سایت ویلایار

سی ساید و محیط رستوران ساحلی شهرک دریاکنار

 

اجاره ویلا در شهرک زیبای خزرشهر

شهرک توریستی خزرشهر یکی دیگر از شهرک های زیبا در منطقه بابلسر است. شهرک به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود که بخش شمالی در امتداد ساحل دریا است. بخش جنوبی اگر چه در مجاورت دریا نبوده ولی دارای امکانات تفریحی و گردشگری متعددی همانند رستوران، سالن های ورزشی، پیست دوچرخه سواری و غیره است. شهرک خزرشهر دارای ویلاهای زیبا، فضای سبز عالی و محیطی فوق العاده برای استراحت و تفریح است. با اجاره ویلا خزرشهر تصور می کنید که به شهرک های ساحلی اروپا سفر کرده اید. آرامش و زیبای خاص شهرک آنرا تبدیل به بهترین مکان برای تفریح و سفر در منطقه شمال نموده است. برای رزرو و اجاره انواع ویلاهای مدرن در شهرک خزرشهر تنها کافی است که وارد سایت ویلایار شده و از طریق شماره های تماس درج شده در سایت با مالکان تماس بگیرید. مزیت مهم ویلایار عدم دریافت کمیسیون از کاربران سایت است لذا امکان مذاکره بدون واسطه برای اجاره ویلا با قیمت مناسب وجود دارد. برای تردد در شهرک نیاز به مجوز دارید. مسافران پس از اجاره و رزرو ویلا و در زمان ورود به شهرک کارت تردد میهمان را از مالک دریافت می نمایند. نگهبانی شهرک تنها به ساکنین و افراد دارای مجوز امکان ورود خواهد داد. بدین ترتیب امنیت کامل در شهرک برقرار است. ویلاهای شهرک با طراحی اروپایی به صورت مجزا و با فاصله از یکدیگر ساخته شده اند. این ویژگی امکان اجاره یک ویلا بطور کامل را به مسافران می دهد. مسافران بدون هیچ گونه سر و صدا و مزاحمت سایرین می توانند آرامش واقعی را احساس نمایند. شهرک خزرشهر شمالی امکاناتی همانند ورزشهای آبی و ساحل اختصاصی را در دسترس شما قرار می دهد. در مقابل شهرک جنوبی نیز انواع امکانات و تفریحات دیگر را در اختیار ساکنین خود می گذارد. 

اجاره ویلا و رزرواسیون بدون واسطه با وب سایت ویلایار

یکی از ویلاهای اجاره ای شهرک خزرشهر شمالی

 

اجاره ویلا استخردار سفری لوکس و خاطره انگیز

برخی مسافران به دنبال اقامت در ویلاهای استخردار لوکس و شیک هستند. اگر از جمله مسافرانی هستید که می خواهید پس از یک رانندگی طولانی و خسته کننده، آرامش را با آب تنی و شنا در استخر بدست آورید می توانید انواع ویلای استخردار لاکچری را از طریق سایت ویلایار اجاره کنید. سایت ویلایار تعداد زیادی ویلاهای استخردار روباز و سرپوشیده در شهرهای مختلف شمال و سایر شهرهای ایران در اختیار دارد. برای رزرو و اجاره ویلا استخردار تنها کافی است که وارد سایت ویلایار شده و ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایت ارتباط مستقیم میان مالک و مسافران را فراهم نموده است. برای این کار تنها کافی است با شماره های تماس درج شده در هر آگهی تماس گرفته و بطور مستقیم با مالک ویلا درباره ویلا، امکانات و قیمت آن مذاکره و توافق نمائید. با اجاره ویلاهای استخردار آرامش را تجربه خواهید نمود. 

برای اجاره و رزرو ویلا کافی است به سایت ویلایار مراجعه کنید و از امکانات سایت ویلایار به طور رایگان بهرمند شوید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار