حسین زاده گفت: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در اهواز اقدامی جهادی است و از تلاش متولیان امر تشکر می‌کنم.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده سازمان اتوبوسرانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حرکت‌های جهادی می‌توان ظرفیت‌های موجود در سطح استان و این کلانشهر را فعال کرد.

او افزود: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و تحمیل مشکلات از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، اما جوانان و مسئولان تلاشگر در استان خوزستان نشان دادند که اقدامات جهادی می‌توانند کار‌های بزرگی انجام دهند.

بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در اهواز اقدامی جهادی است

حسین زاده بیان داشت: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ دستگاه اتوبوس در سطح اهواز نیاز به بازسازی و تعمیر داشتند، هم اکنون بیش از ۲۵ دستگاه آن به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اضافه شده و عملیات تعمیر و بازسازی مابقی در حال انجام است و بزودی به ناوگان جابجایی مسافران درون شهری ملحق می‌شوند.

بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در اهواز اقدامی جهادی است

این مقام مسئول راه اندازی کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در اهواز را یکی از اقدامات جهادی و الگویی از فعال کردن ظرفیت‌های استان دانست و اظهار کرد: از تلاش‌های کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز و همه همکاران و کارکنان که در شرایط سخت آب و هوایی و شیوع ویروس کرونا زحمات فراوانی بر دوش دارند، تشکر می‌کنم و تلاش کرده با تامین اعتبارات و رفع مشکلات عملیات بازسازی را سرعت دهیم تا کمبود اتوبوس در این کلانشهر جبران شود.

بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در اهواز اقدامی جهادی است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.