استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از روستای زلزله‌زده شالقون سراب، روند بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان را رضایت‌بخش توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حدود سه هزار واحد مسکونی روستایی در زلزله تخریب شده بود گفت: از این تعداد یک‌هزار واحد در روستا‌های شهرستان سراب بود که بازسازی ۹۰ درصد از آن‌ها تمام شده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از بازسازی تمام واحد‌های تعمیری در مناطق روستایی سراب خبر داد و گفت: پیشرفت بازسازی واحد‌های دامی این مناطق ۵۲ درصد است که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

او گفت: در نواحی شهری سراب هم ۲۰۰ واحد بازسازی شده و با مساعدت شهرداری‌ها، عوارض ساختمانی از این واحد‌ها دریافت نشده است.

پورمحمدی از دستگاه‌های مسئول خواست تا با توجه به آغاز فصل سرما، تمام تلاش خود را برای رفع نواقص و تکمیل کار بازسازی مناطق زلزله‌زده به کار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در سفر به شهرستان میانه از دو روستای زلزله‌زده در این شهرستان بازدید و در جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مسئولان استانی و محلی، آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده را بررسی خواهد کرد.


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار