مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری با هدف رفع مشکلات تولیدکنندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری هرمزگان گفت: پیگیری و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی اعلام شده به این مرکز از طریق بازدید میدانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

همتی افزود: راه اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، بنا به تصمیم وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت و در راستای حمایت فوری و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید



او گفت: در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان و همچنین شیوع ویروس کرونا، این مرکز بستر مناسبی را جهت دسترسی سریع واحد‌های تولیدی به دستگاه‌های اجرایی مسئول در حوزه‌های مختلف فراهم می‌کند.

استاندار هرمزگان افزود: صاحبان واحد‌های تولیدی مسائل و مشکلات خود را به این مرکز اعلام کنند تا به مشکلات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.