آیت الله شیخ عیسی قاسم، مرجع دینی بحرین اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، آیت الله شیخ عیسی قاسم، مرجع دینی بحرین اهانت به پیامبر اکرم (ص) را اهانت به تمام پیامبران و فرستادگان خداوند دانست و تاکید کرد سکوت در برابر کمترین اهانت به پیامبر اکرم (ص) جایز نیست.

بر این اساس، مرجع دینی بحرین در یادداشتی در پایگاه بحرینی «المقاوم» تاکید کرد: تحریم فراگیر و تاثیرگذار کالا‌های فرانسوی به منزله اعلام خصومت با فرانسه و مردم این کشور نیست؛ بلکه فقط پاسخ به سخنان امانوئل مکرون، رئیس جمهور هتاک این کشور است. مکرون هنگام اهانت به رسول الله (ص) انسانیت، منافع کشورش و مسئولیت حفاظت از صلح جهانی را فراموش کرد.

شیخ عیسی قاسم پافشاری مکرون را بر این که فرانسه از انتشار کاریکاتور دست برنخواهد داشت، محکوم کرد و افزود: کاری که ساموئل، معلم فرانسوی انجام داد، به خاطر نوعی از آزادی بود که باعث توهین، افترا، تمسخر، افشا کردن اسرار مردم، قتل به ناحق و از بین بردن حرمت‌ها می‌شود.

مرجع دینی بحرین از ملت‌های مسلمان خواست با اتخاذ موضعی جدی و صادقانه مقابل اهانت رئیس جمهور فرانسه به بزرگترین پیامبر خدا (ص) بایستند؛ چرا که این اهانت، اهانت به تمام پیامبران و فرستادگان خداوند است.

شیخ عیسی قاسم همچنین تاکید کرد: ملت مسلمان بیش از هر ملت دیگری به دنبال حفظ امنیت و صلح جهانی است، اما در عین حال هیچ چیز برایش عزیزتر از اسلام، قرآن، پیامبر اسلام و مقدسات آن نیست و بر این اساس، سکوت در برابر کمترین اهانت به پیامبر اکرم (ص) جایز نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار