مدرس کلاس‌های داستان نویسی در دانشگاه پیام نور رامهرمز از برگزاری دوره آموزش نویسندگی به صورت مجازی در استان خوزستان خبر داد.

حسین یوسفی مدرس کلاس‌های داستان نویسی در دانشگاه پیام نور رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دوره آموزش نویسندگی با اخذ مجوز از اداره ارشاد اسلامی این شهرستان به صورت مجازی و آنلاین در استان خوزستان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این دوره آموزشی در ۲ سطح برگزار خواهد شد، افزود: دانش آموزان در مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه و بزرگسالان شامل؛ دانشجویان و عموم افراد علاقمند به نویسندگی می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

یوسفی در تشریح عناوین دوره آموزش نویسندگی بیان داشت: این دوره شامل؛ اصول و عناصر داستان نویسی، شناخت تحلیل عناصر داستان و نویسندگی عمومی است که هر دوره به مدت ۱۲ ساعت و شهریه هر کلاس ۱۵ میلیون ریال و نویسندگی کاربردی به مدت ۳۲ ساعت با شهریه ۳ میلیون ریال برگزار می‌شود.

مدرس کلاس‌های داستان نویسی در دانشگاه پیام نور رامهرمز با بیان اینکه حداقل سن برای شرکت در این دوره‌ها ۱۲ سال است، تصریح کرد: در پایان دوره گواهی معتبر از اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام نور استان خوزستان اعطا خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام، نام و نام خانوادگی، نام دوره انتخابی، تصویر کارت ملی و شماره همراه خود را به شماره واتساپ ۰۹۳۹۰۴۶۵۳۱۷ ارسال کنند.

او با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در دوره مجازی نویسندگی باید مبلغ مذکور را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۶۸۰۹۱۲ بانک ملی به نام حسین یوسفی واریز نمایند، اظهار داشت: اواخر آبان ماه دوره‌های آموزشی آغاز می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.