رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: پیگیری ها برای مناسب سازی پیست اسکیت در بوستان علوی قم بی نتیجه ماند.

 جلیلی،رئیس هیئت اسکیت استان قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اظهار کرد: پیست اسکیت بوستان علوی قم  با مشکلاتی از قبیل فنس پاره ،نبود نور و زمین نامناسب مشکلاتی عدیده بر سر راه  تمرینات اسکیت بازان استان به وجود آورده است.

او با بیان این که پیست اسکیت بوستان علوی قم  فضای خوبی برای تمرین دارد  که به آن  رسیدگی نشده است،افزود: در  خصوص فراهم شدن فضای مناسب برای تمرینات  اسکیت بازان پیگیری ها و مکاتباتی با سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری  قم  انجام شد که بی نتیجه ماند.

رئیس هیئت اسکیت استان قم  ادامه داد: اگر شرایط  محیطی برای تمرینات  فراهم شود این پیست  تنها مکانی است که می تواند برای بخش اگرسیو اسکیت فعال شود  و حتی مسابقات در اینجا برگزار شود.

جلیلی عنوان کرد:ورزش اسکیت در بخش آقایان هشت زیر شاخه شامل هاکی، رولر ساکر، رول بال، فری استایل یا حرکات نمایشی، اگرسیو، بورد و سرعت دارد .

او با بیان این که رشد و پویایی ورزش استان در گرو حمایت رشته هایی مثل اسکیت است،گفت :ظرفیت خوبی در رشته اسکیت وجود دارد  که اگر  شرایط فنی برا ی تمرینات مهیا شود می توان  بعد همگانی و هم بعد قهرمانی این رشته را توسعه داد ولی متاسفانه  تاکنون پیگیری ها بی جواب مانده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار