پنبه دانه پور گفت: تردد از پل شعیبیه-دیلم که منجر به کاهش ۳۵ کیلومتری مسیر شعیبیه به اهواز می‌شود، آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر گفت: پل شعیبیه- دیلم با طول ۱۶۲ متر و عرض آن ۱۳ متر و با ۱۹۰ میلیارد ریال هزینه ساخت آن از اعتبارات ملی تامین شده است.

او با بیان اینکه علاوه بر اهمیت پدافندی این پل، احداث آن رونق اقتصاد و کشاورزی منطقه را به دنبال دارد، افزود: سالیانه محصولات کشاورزی زیادی از جمله؛ گندم، برنج و کلزا در این بخش تولید می‌شود و کاهش حدود ۳۵ کیلومتری مسیر شعیبیه به اهواز، کشاورزان با هزینه کمتری می‌توانند محصولات خود را به مرکز شهر و استان ارائه دهند.

پنبه دانه پور بیان داشت: این پل هدیه‌ای از طرف دولت تدبیر و امید به مردم شریف بخش شعیببه است که با پیگیری سهراب گیلانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و رضا رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان احداث شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شوشتر اظهار کرد: هم اکنون احداث پل شعیبیه به دیلم باعث شده تا از حجم بار ترافیکی پل بندقیر کاهش یابد و علاوه بر این نیز به عنوان یک مسیر پدافندی در خوزستان محسوب می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: احداث پل ، بهسازی پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار