بخش خصوصی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیام اعظم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف ایران، اتاق تعاون ایران، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، سازمان بسیج اصناف بازاریان، هیات امنای بازار بزرگ تهران و فعالان اقتصادی کشور در بیانیه‌ای مشترک حمایت رئیس جمهور فرانسه از انتشار کاریکاتور اهانت آمیز به ساحت پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله) را محکوم کردند.
بیشتر بخوانید


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

و تو را (ای پیامبر) جز رحمتی برای جهانیان نفرستادیم
سوره مبارکه انبیا آیه ۱۰۷

هتک حرمت و اهانت بی‌شرمانه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس و ملکوتی پیامبر اعظم حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) اهانت به تمام انبیا و تمام مقدسات ادیان ابراهیمی است.

اهانتی که به عنوان آزادی بیان توسط رئیس جمهور هتاک فرانسه در بازنشر کاریکاتور موهن پیامبر اسلام رخ داد نشان از عمق کینه توزی دشمنان بشریت به شخصیتی است که به فرموده خداوند متعال رحمت برای تمام عالمیان است.

مکرون یکی از بازیگران صحنه‌ای است که جریان صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت چشم گیر اسلام ناب محمدی راه انداخته و دراین اندیشه است که هتاکی رابه عنوان آزادی بیان قلمدادنموده وچهره زیبای اسلام رامخدوش نمایدولی نمیداندکه نورخداخاموش شدنی نیست.

ما اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ضمن محکومیت شدید این اهانت بی‌شرمانه اولا، خواستار محاکمه فوری مکرون و سایر عوامل اهانت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام هستیم. ثانیا، اعلام می‌داریم که از خرید و فروش کالا‌های فرانسوی خودداری نموده و آن راتحریم می‌نماییم.

در پایان از همه تجار، بازرگانان و اصناف مسلمان و سایر ادیان الهی سراسر دنیا می‌خواهیم در تحریم سراسری کالا‌های فرانسوی اقدام نمایند در ضمن با برپایی اعتراضات بارعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، غیرت دینی خود را مثل همیشه به رخ توطئه گران و معاندان خواهیم کشاند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار