رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج گفت: کنارگذر پل بی‌آب در محور قزوین - همدان از اواخر ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مرتضی طاهرخانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج گفت: کنارگذر پل بی‌آب در محور قزوین - همدان که در راستای برقراری تردد ایمن در حال احداث است از اواخر آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.

طاهرخانی افزود: عملیات اجرایی این کنارگذر به طول ۳۵۰ متر، شامل هزار و ۵۰۰ متر مکعب ترانشه برداری و ۲ هزار متر مکعب عملیات خاکی و احداث یک دستگاه آبراه از باکس بتنی پیش ساخته در حال انجام است.

او اضافه کرد: این عملیات توسط یک اکیپ راهداری متشکل از ۱۲ نیروی راهدار به همراه ۸ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به مدت ۳۵ روز کاری انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج در ادامه گفت: پل بی‌آب یکی از ابنیه خسارت دیده از سیل امسال در شهرستان آوج است که عملیات مرمت آن در حال اجراست و تا زمان تکمیل آن، لاین جنوبی این محور با ایمن سازی که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته به عنوان مسیر جایگزین و به صورت رفت و برگشت برای تردد خودرو‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

سیل در سال جاری به ۵۷ دستگاه پل‌ها و اببنیه فنی استان قزوین خسارت وارد کرد که عمده آن‌ها در شهرستان آوج بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار