نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش تجلیل از نخبگان قرآنی به قرآنی ماندن این نخبگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین تجلیل از نخبگان قرآنی دانش‌آموزی استان که امروز ۷ آبان ماه در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، گفت: اینکه یک دانش آموزی نخبه قرآنی شود خیلی خوب است، اما مهم‌تر از آن این است که قرآنی بماند.

او با اشاره به اینکه پخش برنامه‌های قرآنی در رسانه باعث اشاعه فرهنگ قرآنی می‌شود، افزود: صداو سیما در زمینه برنامه‌های قرآنی خوش درخشید و همچنان بر این مهم پافشاری می‌کنند که شایسته قدردانی و تشکر است.

آیت الله محمدی لائینی با محکوم کردن حرکت‌های توهین آمیزی که برخی از نشریه‌های غربی به مقدسات اسلامی داشته اند، گفت: حرکت‌های این چنین که به عنوان آزادی بیان و آزادی مورد حمایت استکبار جهانی قرار می‌گیرد، از هر نظر محکوم و شایسته برخورد جدی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید در جامعه ظرفیت‌هایی برای استفاده از استعداد‌های قرآنی ایجاد شود، گفت: این امر باعث زایش معنوی در جامعه می‌شود که نتایج آن را در نسل چهارم و پنجم انقلاب دیده ایم.

۲۰ دانش آموز مازندرانی نخبه قرآنی شدند

سعدی پور مدیرکل آموزش‌ و پرورش مازندران هم در این مراسم، گفت: بیست دانش آموز نخبه قرآنی استان در سی و هشتمین مسابقات قرآن و عترت کشور حائز رتبه‌های برتر شدند.

او افزود: این رتبه‌ها در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، حفظ و قرائت است.

سعدی پور با اشاره به اینکه از دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم نگاهشان به آموزش و‌پرورش یک نگاه مولد باشد، گفت: از علاقمندان به حوزه تعلیم و تربیت تقاضا داریم برای جریان‌سازی در منشور قرآن، عترت و نماز به عنوان رسالت همگانی ما را یاری کنند.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش مازندران با بیان اینکه فصل جدیدی از برنامه‌های قرآنی در زیست‌بوم جدید آغاز خواهد شد، گفت: امروز از نرم‌افزار محراب که آموزش عملی نماز است و پوستر سی ونهمین دوره مسابقات قرآنی رونمایی شد.
 

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.