مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در ۷ ماهه نخست امسال، مردم نیکوکار استان ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صدقات پرداخت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال، مردم نیکوکار استان دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صدقات پرداخت کرده‌اند.

او افزود: کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در قالب صدقات در هر منطقه عیناً به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد و در قالب خدمات گوناگون برای آن‌ها هزینه می‌شود.


بیشتر بخوانید

یک هزار و ۶۲ بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند


ملک پور با اشاره به ارائه خدمات مختلف به نیازمندان از محل صدقات مردم استان اضافه کرد: تعمیر، تکمیل و احداث مسکن روستایی و شهری مددجویان، پرداخت هزینه‌های بهداشتی و درمانی، تأمین لوازم ضروری مددجویان و کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد و توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از جمله این خدمات است.

او با اشاره به روش‌های نوین و آسان پرداخت کمک‌های مردمی به‌ویژه در حوزه صدقات ادامه داد: مشترکین تلفن همراه ثابت، دائمی و ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

ملک پور گفت: مشترکین تلفن همراه ثابت و دائمی جهت پرداخت صدقه الکترونیکی از طریق این روش در ابتدا باید کد دستوری #۸۰* و مشترکین تلفن همراه ایرانسل نیز #۱۱*۵۵۵* را شماره‌گیری کنند سپس باید یک پیامک بدون محتوا به شماره ۸۸۷۷ ارسال شود.

او افزود: همچنین مردم نوعدوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* صدقات خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.