اورژانس بابل ۶۵ بیمار تنفسی را مهرماه امسال به بیمارستان‌های این شهرستان منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه این سازمان در مهرماه امسال در مجموع یک هزار و ۹۲۵ ماموریت انجام داده است، گفت: ماموران اورژانس بابل ۶۵ بیمار تنفسی را در این مدت به بیمارستان‌های این شهرستان منتقل کردند.

او با بیان اینکه از این تعداد ماموریت ۸۵۲ مورد آن شهری و یک زهرا و ۷۳ ماموریت جاده‌ای بوده است، افزود:۸۶۵ بیمار یا مصدوم هم در این ماموریت ها  به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شدند.

لعلی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان هم گفت: برای ماموریت‌های شهری ۸ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۱دقیقه بوده است.

او افرود: سازمان اورژانس بابل ۴۷۲ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ۱۶۱ مورد تصادف شهری و ۳۱۱ مورد هم تصادف جاده‌ای بوده است.

او گفت: بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در مهرماه سال امسال بود، ماموریت‌های قلبی با ۸۳مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۶۵مورد و ماموریت مسمومیت با ۴۶مورد بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: ۷ هزار و ۲۷۵بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در آبان ماه امسال، به صدا در آمد که ۳۲۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.