شهردار آبادان از اقداماتی که جهت ساماندهی مشکلات بوستان بازسازی آبادان توسط شهرداری انجام شده است خبرداد.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در چندماه گذشته بسیاری از پارک های محله ای و ساحلی  شهرستان آبادان را احیا کردیم.

او ادامه داد: همه ی اموال پارک بازسازی آبادان از جمله پایه های تلسکوپی و پروژکتور های آن  به سرقت رفته بودند و مجددا ما پایه های تلسکوپی را دراین پارک نصب کردیم.

شیرازی افزود:بوستان بازسازی آبادان دو ساختمان و مسجد دارد که در اختیار شهرداری آبادان نیستند و ما کارگروهی تشکیل دادیم و به سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کردیم که موزه ی معاصر آبادان را مجدد بازسازی کند زیرا متاسفانه تمام بنا توسط سارقان تخریب شده است و احیای آن هزینه ی سنگینی دارد اما مورد موافقت قرارنگرفت.

شهردار آبادان بیان کرد: جهت حل مشکلات این بوستان نشستی با شهردار منطقه یک و معاون خدمات شهری برگزار کردیم  که موظف شدند  دفتر فضای سبز منطقه یک را در انتهای پارک بازسازی مستقرکنند.

این مقام مسئول درپایان عنوان کرد:باید تکلیف ساختمان های بوستان بازسازی مشخص شود ودادستان آبادان در حال پیگیری پرونده افرادی است که باعث شدند این پارک به چنین مشکلاتی دچار شود و امیدوارم نتیجه بخش باشد و مشکلات  این پارک به زودی حل شوند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.