معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در حال حاضر ساختمان پردیس علوم دانشگاه بسیار فرسوده شده، و اولویت اصلی ما تعمیر آن است.

عبدالمجید خشنود، معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات تامین بودجه خوابگاه‌ها، اظهار کرد: دو یا سه طرح برای تامین بودجه به منظور تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی در نظر گرفته ایم، اما تاکنون این امر محقق نشده است.

او افزود: ابلاغیه‌ای برای واریز بودجه به منظور تعمیرات خوابگاه‌ها صادر نشده، اما برای به روز رسانی آن دستورات لازم داده شده است.

خشنود تصریح کرد: طرح تامین بودجه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اولویت اصلی ما است که از طریق بخش ۴۰، ۳۰، ۳۰ (۳۰ درصد از طریق صندوق رفاه، ۳۰ درصد دیگر از طریق دانشگاه و ۴۰ درصد هم از طریق یکی از خیران که در ذیل خیران وزارت علوم قرار دارد) تامین خواهد شد.

معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه در نظر داریم تا یکی از ساختمان‌ها را تعمیر کنیم، تاکید کرد: تاکنون واریزی مشخصی به منظور تعمیرات خوابگاه‌ها نداشته ایم، اما به محض دریافت آن قصد داریم تا یکی از ساختمان‌های فرسوده خوابگاهی را به صورت جدی و اساسی تعمیر کنیم. 

خشنود درباره میزان بودجه لازم به منظور تعمیر خوابگاه‌ها گفت: حدود یک میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی یکی از خوابگاه‌ها پیش بینی شده است که در قالب طرح ۴۰، ۳۰، ۳۰ انجام خواهد شد و برای تحقق آن تمامی مذاکرات و جلسات لازم انجام شده است.

او ادامه داد: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای تصمیم گیری درباره یک طرح کلان دیگر مردد است و به همین منظور در حال حاضر هدف اصلی ما تعمیر خوابگاه‌ها نیست، البته طی یک الی دو هفته آینده به جمع بندی تمامی موضوعات پرداخته و مشکلات را حل خواهیم کرد.

خشنود درباره تعمیر ساختمان‌های فرسوده دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ساختمان پردیس علوم دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی یکی از ساختمان‌های بسیار فرسوده است که در حال حاضر برای تعمیر آن درصدد تصمیم گیری کلان هستیم، همین عامل باعث شده است تا رسیدگی به وضعیت خوابگاه‌ها را با کمی تاخیر پیگیری کنیم، یعنی این موضوع به اولویت اصلی ما تبدیل شده است. 

معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به ثبت نام دانشجویان برای وام‌های دانشجویی، اظهار کرد: ثبت نام دانشجویان برای دریافت وام از طرف صندوق رفاه انجام می‌شود و در این خصوص مشکلی وجود ندارد. همچنین بخشی از وام‌های دانشجویی که مربوط به امور مالی دانشگاه بوده به خوبی انجام شده است. وام‌های دانشجویی تحت عنوان وام‌های خاص مربوط به استعداد‌های درخشان و مرتبط با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید از طریق معاونت مالی و اداری دانشگاه پیگیری شوند که در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار