قرعه کشی مسابقات قهرمان قهرمانان اسنوکر عصر امروز (سه شنبه) انجام شد و بازیکنان شاخص این رشته حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات "قهرمان قهرمانان اسنوکر ۲۰۲۰" (champion of champions) از تاریخ ۲ تا ۸ نوامبر (۱۲ تا ۱۸ آبان) در شهر میلتون کینز انگلیس برگزار می‌شود. این دهمین دوره این رقابت‌ها است. "رونی سالیوان" با ۳ عنوان قهرمانی پر افتخار‌ترین اسنوکر باز این رقابت‌ها است.

در دوره گذشته این مسابقات "نیل رابرتسون" مرد شماره ۳ دنیای اسنوکر با برتری مقابل "جاد ترامپ" برترین اسنوکر باز رنکینگ جهانی، به مقام قهرمانی رسید.

بازیکنانی می‌توانند جواز ورود به این مسابقات را دریافت کنند که در ۲۰ رقابت رنکینگی که توسط فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر برگزار می‌شود به مقام قهرمانی رسیده و یا جزو ۱۶ نفر برتر رنکینگ باشند.

به قهرمان این مسابقات مبلغ ۱۵۰ هزار پوند پرداخت می‌شود. اگر ارزش هر پوند را ۳۸۵۰۰ تومان در نظر بگیریم پاداش قهرمان تقریبا معادل ۵ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان است. به نفر دوم رقابت‌ها ۶۰ هزار پوند، صعود کنندگان به نیمه نهایی ۳۰ هزار پوند، صعود از گروه ۱۷ هزار و ۵۰۰ پوند و حذف در مرحله گروهی ۱۲ هزار و ۵۰۰ پوند پرداخت می‌شود.

مرحله گروهی این مسابقات در ۷ فریم، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی ۱۱ فریم و دیدار پایانی در ۱۹ فریم برگزار می‌شود.

طبق قرعه کشی که امروز برگزار شد "نیل رابرتسون"، "جیمی وایت"، "جان هیگینز" و "دینگ جون هوئی" در گروه اول قرار گرفتند.

"جاد ترامپ"، "شان مورفی"، "استوارت بینگهام" و قهرمان لیگ حرفه ای‌های اسنوکر در گروه دوم قرار گرفتند.

"رونی سالیوان"، "میشل هولت"، "مارک آلن" و "اسکات دونالدسون" در گروه ۳ و "مارک سلبی"، "لوکا برسل"، "کایرن ویلسون" و "استفن مگوایر" در گروه ۴ قرار گرفتند.

قرعه کشی مسابقات قهرمان قهرمانان اسنوکر انجام شد

در دیدار افتتاحیه این مسابقات "نیل رابرتسون" مدافع عنوان قهرمانی از ساعت ۱۶:۳۰، ۱۲ آبان به مصاف "جیمی وایت" می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار