مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت:برای ارتقای جایگاه تمبرفروشان بخشی از موزه ارتباطات را به این موضوع اختصاص دادیم.

رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست ایران  در گفت وگو خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به ایجاد  بازار دائمی برای تمبرفروشان در موزه ارتباطات،اظهار کرد:سال‌های سال بود این مبادله و اسناد مربوط به تمبر و پست در کنار خیابان برگزار می‌شد و فضای نامناسبی رو ایجاد می‌کرد. برای اینکه تمبر فروشان جایگاه مناسبی داشته باشند بعد از سال‌های سال تصمیم گرفتیم  بخشی از موزه ارتباطات  را به این موضوع اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست  ادامه داد:این اثر فرهنگی بسیار عمیقی دارد و در تاریخ و پیشینه ما تاثیر گذار است.  تمبر نماد پست است و امروز تلاش می‌کنیم این نماد را پر رنگ‌تر کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران ، پست ، تمبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
مگه 2 هفته پیش افتتاح نشد؟