فرماندار هندیجان گفت: تنظیم بازار، جلوگیری از سوء استفاده و مقابله با گرانفروشی با تاسیس اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان میسر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار و رئیس کمیسیون امور تعزیرات حکومتی هندیجان گفت: با همکاری صمیمانه توانستیم اداره تعزیرات حکومتی که یکی از نیاز‌های مهم شهرستان بود را تاسیس کنیم.

او افزود: با تاسیس این اداره علاوه بر نظم دادن به بازار و مبارزه با سو استفاده کنندگان، می‌توان با گران فروشی مقابله و از بروز بسیاری از تخلفات صنفی جلوگیری کرد.

بویری با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص مبارزه با قاچاق بیان داشت: باید مبارزه با قاچاق کالا به خصوص در سطح شهر در دستورکار قرار گیرد و با سوداگران اقتصادی و سودجویان از طریق مراجع قانونی و با جدیت برخورد شود.

نفس وجود تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار موثر است

نعمت اله بیرانوندی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به اینکه بازار در هر حال نیاز به تامین، نظارت و برخورد دارد، گفت: نفس وجود تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار موثر است و نباید فعالیت‌های تنظیم بازار را به زمان و مکان خاصی موکول کنیم.

او در ادامه با استناد به آمار ارسالی از سوی دستگاه‌های ناظر و کاشف در هندیجان به این اداره، بیان داشت: همکاری و همراهی دستگاه‌ها در این شهرستان از سو استفاده برخی از افراد سودجو جلوگیری خواهد کرد و باید سعی کنیم فرهنگ درج قیمت که به‌نوعی حفظ کرامت مشتری است را در سطح شهر نهادینه کنیم.

بیرانوندی اظهار کرد: حضور تعزیرات حکومتی در شهرستان هندیجان ضمن سهولت کار دستگاه‌های ناظر و کاشف برای مردم شهر نیز بسیار لازم بود تا مجبور به طی مسافت هندیجان به بندر ماهشهر نباشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.