استاندار مرکزی گفت: امیدواریم اوایل سال آینده شاهد راه اندازی مجتمع فرهنگی کمیجان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه سفر به کیمجان و بازدید از روند اجرای ۴ طرح خدماتی رفاهی در این شهرستان گفت: امیدواریم تا پایان امسال ۲ میلیارد تومان بتوانیم جذب کنیم و اوایل سال ۱۴۰۰ شاهد راه اندازی مجتمع فرهنگی کمیجان همراه با آمفی تئاتر و تجهیزات باشیم.

آقازداده افزود: مجتمع فرهنگی کمیجان یکی از دغدغه‌های همه مردم به خصوص امام جمعه و فرماندار محترم است که این مجتمع حدود ۱۰ سال است که شروع شده و الان به مرحله نود و دو سه درصد پیشرفت رسیده است

او ادامه داد: در جمع‌بندی سفر اخیر دکتر نوبخت به استان مرکزی قرار شد سه مجتمع فرهنگی در سطح استان تکمیل شود که یکی از آن‌ها مجتمع فرهنگی کمیجان است.

استاندار مرکزی بیان کرد: پروژه‌های خیلی خوبی از سوی دو شهرداری میلاجرد و کمیجان در دست اقدام است که امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها و شروع ساخت بلوار خروجی کمیجان به سمت میلاجرد بتوانیم کار خیلی خوبی را از مدیریت شهری شاهد باشیم.

او ادامه داد: در سفر به شهرستان کمیجان علاوه بر دیدار با مردم و مسئولین شهرستان کمیجان و منتخبین مردم در شورا‌ها از شهر‌های میلاجرد و کمیجان هم بازدید داشتیم.

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان از روند اجرای ۴ طرح خدماتی رفاهی در شهر‌های کمیجان و میلاجرد بازدید و در این بازدید مسائل و مشکلات طرح‌ها از قبیل تخصیص اعتبارات مورد نیاز و تسهیل در رودند اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل بلوار ورودی شهر میلاجرد و بلوار ورودی شهر کمیجان، مجتمع فرهنگی کمیجان با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی و تفرجگاه حسن آباد بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.