فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق پسته در کمتر از ۴۸ ساعت پس از انجام سرقت درعملیات ماموران انتظامی بخش چترود خبر داد.

سارقان پستهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت به عنف ماموران به یک دستگاه وانت مزدا با ۶۰۰ کیلوگرم بار پسته در سطح حوزه استحفاظی بخش چترود مشکوک و بلافاصله  تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: در همین راستا ماموران انتظامی با انجام یکسری کار اطلاعاتی موفق شدند مشخصاتی از ۲ سارق را به دست آورند و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ محمد رضا فداء با اشاره به کشف خودرو و ۶۰۰ کیلوگرم پسته مسروقه از مخفیگاه این سارقان در یکی از شهر‌های همجوار، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به بزه انتسابی اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد: برخورد قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس کرمان است که رعایت نکات پیشگیری از سرقت به همت شهروندان می‌تواند در جلوگیری از این عمل مجرمانه موثر باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار