فروش فوق العاده گجت‌ های پوشیدنی در ۲۰۲۰ با وجود کرونا

تحقیقات سازمان IDC نشان می دهد گجت های هوشمند با وجود شیوع ویروس کرونا فروش رو به رشدی را تجربه کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش‌های جدید، فروش جهانی گجت‌های پوشیدنی رشد قابل توجهی در سال جاری داشته است. طبق این گزارش‌ها، انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۰ فروش گجت‌های هوشمند به ۳۹۶ میلیون عدد برسد.

میزان فروش این تجهیزات نسبت به سال گذشته ۱۴.۵ درصد رشد داشته و از ۳۴۵.۹ میلیون عدد به ۳۹۶ میلیون عدد رسیده است. شرکت تحقیقاتی IDC که بر روی این مسئله تمرکز دارد اعلام کرده است بازار گجت‌های هوشمند سالانه حدود ۱۲.۵ درصد رشد دارد و تا سال ۲۰۲۴ فروشی معادل ۶۳۷ میلیون عدد را تجربه خواهد کرد.

با وجود شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن بسیاری از مردم در سراسر جهان فروش گجت‌های هوشمند در نیمه اول سال ۲۰۲۰ نتایج مثبتی را از خود نشان داده است. با وجود آن که بسیاری از کاربران در سراسر جهان تمایل داشتند نیمه اول سال ۲۰۲۰ را با احتیاط بیشتری زندگی کنند و تنها خریدهای ضروری را صورت دهند، باز هم فروش گجت‌های هوشمند با رشد مواجه بوده است. 

رشد فوق العاده گجت‌ های پوشیدنی در ۲۰۲۰


بیشتر بخوانید


محبوب‌ترین گجت پوشیدنی نیمه اول ۲۰۲۰

گفته می‌شود در بین گجت‌های پوشیدنی هوشمند گجت‌های کمک شنیداری بیشترین رشد فروش را در شش ماه اول سال ۲۰۲۰ به خود دیده‌اند. همچنین در حال حاضر فروش گجت‌های هوشمند همچنان رو به رشد است و محصولات بسیاری به این بازار راه پیدا کرده‌اند.

در بین این گجت‌ها به نظر می‌آيد آن دسته از محصولاتی که خدمات خاصی را ارائه می‌دهند از طرفداران بیشتری برخوردارند. ریمون لاماس، مدیر تحقیقات گوشی‌های هوشمند و گجت‌ها در صحبت‌های اخیر خود به این نکته اشاره کرد که گجت‌های پوشیدنی و سرویس‌های خدماتی موجود در آن‌‌ها در فصل‌های پیش رو رشد قابل توجهی خواهند داشت. وی همچنین گفت: "گجت‌های پوشیدنی بهترین وسیله برای دریافت داده‌های کاربران هستند". همان‌طور که اشاره شد انتظار می‌رود فروش گجت‌های پوشیدنی تا سال ۲۰۲۴ به حدود ۶۴۰ میلیون عدد برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار