رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: شهروندان کرجی برای اطلاع از آخرین محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س) با شماره ى ۱۵۳۰ تماس بگيرند.

با ١٥۳۰ از محدودیت هاى تردد در بهشت سکینه (س) با خبر شویدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی که با هدف ارائه خدمات مطلوب، آسان و غیرحضوری انجام می شود، استعلام اطلاعیه های سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج و اخبار محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س)، با شماره چهار رقمی و بدون کد ۱۵۳۰ امکان پذیر است.

عسگرى افزود: با راه اندازی این سامانه شهروندان می توانند بدون هزینه و به سهولت از تمامی نقاط کشور با شماره گیری #۱۵۳۰۶۶۵۵ از آخرین وضعیت تعطیلی و اطلاعیه باخبر شوند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: ارتباط با سامانه ۱۵۳۰ از داخل شهر کرج نیازی به شماره گیری کد ندارد و اين سامانه۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است.

او افزود: شهروندان و زائران قبل از عزیمت به مقصد آرامستان بهشت سکینه (س) حتما از آخرین وضعیت محدودیت های تردد باخبر شوند.

عسگرى گفت: با توجه به اعلام وضعیت هشدار توسط ستاد مقابله با کرونا محدودیت تردد در آرامستان بهشت سکنیه (س) از بیست و دوم مهرماه اعمال شده و همچنین پس از اعلام تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه، تعطیلی همه ایام هفته نیز ابلاغ و صرفا امور مربوط به کفن و دفن اموات با همراهی حداقلی افراد خانواده انجام می شود.

انتهاى پيام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.