سرمربی سابق تراکتور به اظهارات وکیل رشید مظاهری واکنش نشان داد.

ساکت الهامی سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات وکیل رشید مظاهری مبنی بر اینکه غیبت این دروازه بان در ۲ بازی پایانی جام حذفی با تایید سرمربی تراکتور بوده است، گفت: اظهارات وکیل مظاهری صحت ندارد و مربی عاقل به دروازه بان اولش استراحت نمی‌دهد  و من هم این کار را نکردم.  

او ادامه داد: مظاهری قبل از بازی فینال جام حذفی برابر استقلال قراردادش را با باشگاه تراکتور فسخ کرده بود و او بعد از اینکه با مسئولان باشگاه تراکتور به مشکل برخورد کرد وسایلش را جمع کرد و رفت. وکیل مظاهری جایگاه خودش را بداند و دعوا بین تراکتور و مظاهری است و آن‌ها مشکل خود را حل می‌کنند و او با اظهاراتش باعث شده که من مقابل هواداران قرار بگیرم.  

عاقلانه نبود که به بهترین دروازه بان تیم تراکتور استراحت بدهم 

الهامی بیان کرد: زمانی که من از باشگاه تراکتور جدا شدم با هیچ کدام از مسئولان این باشگاه ارتباطی نداشتم و طرفداری و جانبداری  از شخص خاصی نمی‌کنم، اما به مظاهری استراحت ندادم. به هر حال ۲ بازی جام حذفی با تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال مهمترین دیدار‌های تاریخ تراکتور بوده است و عاقلانه نیست که بهترین دروازه بان ملی پوش خود را استراحت بدهم و از گلر مصدوم خود در این بازی‌ها استفاده کنم. اخباری مصدوم بود و یک هفته تمرین نکرد و او ۵ مرتبه فیزیوتراپی کرد و در بدترین شرایط در درون دروازه قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت.  

سرمربی سابق تراکتور درباره اینکه مدت قرارداد مظاهری را می‌داند، گفت: نه، من از هفته دوازدهم هدایت تراکتور را برعهده گرفتم و از مدت قرارداد مظاهری اطلاعی ندارم. من دوست نداشتم درباره تراکتور صحبت کنم، چون هر چه دارم از هواداران تراکتور است، اما حرف‌های وکیل مظاهری مضحک و خنده دار است و تصمیم گرفتم در این باره شفاف سازی کنم. اگر من قصد داشتم به مظاهری، دروازه بان اول تیم خود در ۲ بازی پایانی جام حذفی استراحت بدهم با مالک باشگاه تراکتور هماهنگ می‌کردم.  

الهامی در پایان گفت: مظاهری خیلی برای تیم تراکتور زحمت کشید و برای او آرزوی موفقیت دارم، اما از او ناراحت هستم که ۲ دیدار  آخر جام حذفی برای تیم ما بازی نکرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
شما چقدر احمقید که فکر میکردید مقابل تیمی که قدرت فراقانونی داره شانسی برای برنده شدن تو دعوای حقوقی دارید
آخرین اخبار