مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از توسعه ارتباطات روستایی در ۲۱ روستای شهرستان بشرویه تا پایان امسال خبر داد.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر چهار سایت برقراری اینترنت پرسرعت روستایی در سطح شهرستان بشرویه به مرحله نصب تجهیزات رسیده است که با راه اندازی این سایت‌ها تا پایان امسال، ۱۸ روستای این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

او افزود: در حال حاضر کلیه روستا‌های ۱۰۰ خانوار شهرستان بشرویه از پوشش همراه بهره‌مند هستند و ارتقاء تکنولوژی ۳ سایت همراه روستایی بشرویه از نسل ۲ به نسل ۴، از پارسال در برنامه قرار گرفت که ۴ روستا را به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌کند.


بیشتر بخوانید


بهی اظهار کرد: با اجرای طرح‌های پیش رو تا پایان امسال شاهد اتصال روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات خواهیم بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به طرح هوشمندسازی مدارس عنوان کرد: به منظور توسعه عدالت آموزشی و دسترسی همه دانش آموزان به شبکه واحد برای استفاده از محتوای آموزشی، طرح هوشمندسازی مدارس انجام شد و در شهرستان بشرویه نیز همه مدارس شهری و روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

او ادامه داد: دراین طرح تجهیرات لازم برای اتصال به شبکه به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار گرفته است.

انتهای پیام / ط ا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار