نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان در پیام مشترکی این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند.

 

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در این پیام آمده است: فقدان این عالم گرانقدر که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا ، ورع و خدمت به اسلام ، انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد مصیبتی جبران ناپذیر است.

آیت الله حاج سید رضا فاضلیان که در راه کسب علم و فضلیت از محضر علما و اساتید بزرگی همچون حضرت آیت الله العظمی اخوند ملاعلی معصومی همدانی بهرمند گردیدند به سبب زندگی زاهدانه، بندگی خالصانه و نفس گرم خود همواره به عنوان اسوه پاکی و پارسایی مورد توجه و رجوع طلاب و روحانیون، جوانان و اقشار مختلف مردم مشتاق پاکی و معنویت بودند.

این عالم مجاهد در دوران ستم شاهی به سبب مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بار‌ها توسط ساواک دستگیر و به زندان افتادند و پس از آن در دوران دفاع مقدس همواره با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل موجب دلگرمی رزمندگان بودند و با بسیاری از شهدای گرانقدر عقد اخوت بستند.

حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان با بیش از سه دهه حضور در کسوت امامت جمعه منشا خیرات و برکات و وحدت  برای مردم مومن و خداجوی استان بویژه مردم شریف همدان و ملایر بود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به آستان مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، فرزند بزرگوار و بیت مکرم، حوزه‌های علمیه،   مردم شریف استان همدان بویژه مردم مومن ملایر و عموم علاقمندان به ایشان، علو درجات ورحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده و به منظور  تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر سه شنبه ششم آبان ماه را در استان همدان عزای عمومی اعلام می‌نمائیم.

انتهی پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.