مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین گفت: نظارت‌های اساسی در حوزه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بر عهده پدافند غیر عامل استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  افشار مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گفت:  پدافند غیر عامل به عنوان یکی از ارکان اصلی ستاد مقابله با کرونا مسئولیت بازرسی و نظارت بر شیوه نامه‌های بهداتشی در راستای ستاد استانی را به عهده دارد.

وی با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل از ۵ تا ۱۲ آبان عنوان کرد: هماهنگی و ایجاد هم افزایی بین دستگاهاهی مختلف و اجرای آخرین سیاست‌ها و راهبرد‌هایی که در سطح ملی مطرح می‌شود در حوزه پدافند غیر عامل است.

افشار اضافه کرد: یکی از راهکار‌های عملیاتی بعد از شروع کرونا اولین جلسه با موضوع پدافند زیستی در بهمن ماه بود که بازرسی از دستگاه‌های مختلف اعم از علوم پزشکی، اصناف، سازمان صنعت و معدن و سازمان ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها به صورت جدی و اساسی پیگیری و در جلسه ستاد کرونا ارائه می‌شود.

به گفته افشار، بر اساس جلساتی که هر هفته تشکیل می‌شود ارزیابی‌های نهایی از عملکرد دستگاه‌ها استخراج و در جلسه ستاد کرونا مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار