کارگاه یک روزه طلایه داران گام دوم انقلاب امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت اسلام والمسلمین سعید مهدوی ، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در کارگاه یک روزه طلایه داران گام دوم انقلاب،  گفت: دوران جوانی فرصت ظهور و بروز استعداد‌ است که باید این استعداد‌ها برای خدمت به اهل بیت در راه رضای خدا به کار گرفته شود.

او افزود: خدمت برای ائمه فرصتی و سعادتی است که نصیب کمتر انسانی می‌شود و هرکسی که این سعادت قسمت او شد باید به بهترین نحو استفاده کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان،  نقش اتحادیه انجمن‌های اسلامی را در پرورش جوانان خلاق و مذهبی ارزشمند دانست و گفت:  پرورش جوانان مذهبی در سایه اهل بیت در این نهاد مقدس به خوبی انجام می‌شود و والدین نسل جوان هم باید از این فرصت بیش از پیش برای تعلیم و تربیت دینی بهره بگیرند.

محمد لطیفی ، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گیلان هم در کارگاه  طلایه داران گام دوم انقلاب گفت: ۴ هزار دانش آموز در ۴۰۰ مدارس استان گیلان فعالیت می‌کنند که نخبه یابی، نخبه پروری، خود سازی و دگر سازی از محوری‌ترین کار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی در راستای تمدن نوین اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب است.

در این مراسم پس از اهدای حکم مسئولیت روسای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی مدارس گیلان، مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی با قرائت میثاق نامه با شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین در این مراسم از پدر شهید سید اسماعیل سیرت نیا از شهدای مدافع حرم با اهدای لوح یاد بود قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.