راز استعفای عجیب حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک افشا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تاریخ ۲۹ مرداد با برتری مقابل داماش گیلان به لیگ برتر صعود کرد تا  تا اولین نماینده اراکی‌ها در لیگ برتر باشد.

حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در راه لیگ برتری شدن بود. او پس از صعود آلومینیومی ها مدتی طولانی خانه نشین شد و خبری از حضور محرابی در باشگاه نبود. همین امر باعث شد آلومینیوم از بازار نقل و انتقالاتی جا بماند، حتی چیزی نمانده بود تا رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم سازان هم به استقلال تهران بپیوندد و شرایط برای اراکی ها بیش از پیش سخت تر شود.

محرابی پس از حدود یک ماه خانه نشینی از سمت خود استعفا کرد. دلیل استعفای او عارضه قلبی عنوان شد و مسئولان این تیم اعلام کردند محرابی به دلیل استرس بالا در آخرین بازی های لیگ آزادگان دچار عارضه شده است.

بر خلاف اظهارات مدیران آلومینیوم دلیل استعفای محرابی عارضه قلبی نبوده و اختلافات شدید با اعضای هیئت مدیره عامل استعفای او بوده است.

محرابی پس از اختلاف شدید با اعضای هیئت مدیره به آن ها اعلام کرده تا زمانی که تمامی آن ها بر مسند خود تکیه کرده اند، او حاضر به حضور در باشگاه نیست و به همین علت خانه نشین شده است.

اعضای هیئت مدیره هم وقتی دیدند محرابی در باشگاه حاضر نمی شود تصمیم به برکناری او می گیرند. زمانی که خبر برکناری به گوش مدیرعامل آلومینیوم می رسد تصمیم می گیرد پیش از اعلام اعضای هیئت مدیره از سمت خود استعفا دهد.

البته محرابی اندکی کسالت داشته اما به گونه ای نبوده که نتواند در سمت مدیرعاملی ایفای نقش کند.

اعضای هیئت مدیره هم پس از برکناری محرابی نتوانستند جایگاه خود را حفظ کنند و پس از مدت کوتاهی هیئت مدیره جدید برای این باشگاه انتخاب شدند.

وضعیت مدیریتی در آلومینیوم عجیب و غریب است و تعدادی از بازیکنان و کادر فنی که در موفقیت این تیم در راه رسیدن به لیگ برتر نقش اساسی داشتند از جمع اراکی ها جدا و یا برکنار شده اند.

اگر به وضعیت این تیم رسیدگی نشود و بلاتکلیفی های آلومینیوم سازان ادامه پیدا کند احتمال سقوط آن ها به لیگ دسته یک وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار