فرمانده انتظامی زنجان از شناسایی و کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۷ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی زنجان گفت: در پی دریافت  اطلاعاتی مبنی بر احتکار لوازم خانگی در زنجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به صورت گسترده تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و موفق به شناسایی محل دپو کالا‌های احتکار شدند.

فرمانده انتظامی زنجان افزود: مأموران در بازرسی از این انبار ۱۹۲ قلم انواع لوازم خانگی شامل ۲۱ دستگاه یخچال، ۱۸ دستگاه لباسشویی، ۳۸ دستگاه جارو برقی، ۴۸ دستگاه اجاق گاز و سایر لوازم خانگی را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش برآورد شده این محموله کشف شده را بیش از ۷ میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

سردار جهانبخش ضمن اشاره به تلاش مستمر پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبار‌های قاچاق و احتکار شده، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.