دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی را ارائه کرد.

//////مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات ریاست جمهوری و اعلام آمادگی سیاسیون برای شرکت در آن اظهار کرد: در قانون انتخابات ما باید تجدید نظر شود و البته مجلس  هم تلاش کرده تا بتواند به طور منطقی جلوی هجوم انبوه متقاضیانِ ورود به نهاد ریاست جمهوری را بررسی کند.

او ادامه داد: باید در حال حاضر کسانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شوند که  شرایط لازم و اصولی را داشته باشند، قانونانتخابات اگر نهایی شود، باعث می‌شود که بار سنگین بر دوش شورای نگهبان و مردم نیفتد.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: سر و ته اصلاح‌طلبان به ۳ دسته تقسیم می‌شود، دسته اول کسانی هستند که ازانقلاب عبور کردند و دنبال وضعیت بازخوانی دیگری نسبت به نظام هستند و بحث‌هایی را همچون اردوکشی خیابانی مطرح می‌کنند،همچنین حکومت دینی را ناکارآمد می‌دانند که شامل آقایان حجاریان، تاجیک، تاجزاده، علوی تبار و... هستند.

 

شاکری بیان کرد: طیف دیگری هستند که قصد دارند خودشان را در درون نظام تعریف کنند اما شعاری برای مطرح کردن ندارند و تمامعملکرد دولت بهپای آنها نوشته شده است، در حال حاضر هم جامعه نسبت به دولت مستقر انتقادات بسیار جدی دارد و این طیف به دنبالاین هستند که با تکثر نامزدها و اختلاف افکنی در جبه مقابل یک فهرستی را وارد انتخابات کنند.

او افزود: اما قشر سوم قانون اساسی را می‌پذیرند و قصد حضور در انتخابات را دارند اما تحلیلشان این است که رای کسب نخواهندکرد  و به دنبال این هستند که کسی را تقویت کنند که با جریان فکری خودشان نزدیکی بیشتری دارد لذا وضعیت آنها برای پیروزی درانتخابات صفر است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فهرستی از نامزدهای انتخاباتی محتمل راتهیه کرده تا از این افراد دعوت کند و پرسش‌هایی چالشی و برنامه های اقدام شفاف را از آن‌ها داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بیشتر تحریک اصلاح طلبان بود
آخرین اخبار