مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در مشهد بیش از ۶۰ هزار مترمربع دیوارنویسی و برچسب‌های تبلیغاتی غیر مجاز در ۷ ماه نخست امسال پاکسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صحراگرد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پاکسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از دیوار نوشته‌ها و برچسب‌های تبلیغاتی غیر مجاز نصب شده در سطح شهر، در ۷ ماه نخست سال ۹۹ توسط پنج هزار و ۶۰۰ پاکبان خدمات شهری در مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد انجام شد که در این میان بیشترین میزان پاکسازی در مناطق ۲ و ۳ که  مساحت زیادی را دارا هستند انجام شده است. 
 
او افزود: بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری ها، نوشتن هر نوع مطلب و یا چسباندن هر نوشته‌ای روی دیوار‌ها در معابر عمومی به جز اماکنی که شهرداری آن‌ها را مجاز شناخته، ممنوع است و هرگونه نصب تبلیغات و دیوار نویسی‌های غیر مجاز نقص آشکار حقوق شهروندی است و به طور جدی با آن برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، نیرو‌های پاکبان خدمات شهری به طور جدی این امحا را به صورت روزانه انجام می‌دهند و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد برای برخورد با صاحبان این تبلیغات در مرحله اول اخطاریه به آن‌ها ابلاغ می‌شود تا نسبت به پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند و در صورت عدم پاکسازی و امحا توسط صاحبان تبلیغات، این پاکسازی‌ها توسط نیرو‌های خدمات شهری انجام خواهد گرفت و صاحبان تبلیغات جریمه خواهند شد.
 
صحراگرد بیان کرد: در سال ۹۸ نیز با همت پاکبانان پر تلاش حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری، بالغ بر ۲۰۳ هزار متر مربع دیوار نویسی و تبلیغات غیر مجاز از سطح شهر مشهد پاکسازی شد.
 
 
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.