فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از دستگیری فرد هتاک به بانوی آمر به‌معروف در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی این شهر خبر داد.‌

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید اکبر قاسمی  با تأکید بر اینکه در احادیث و آیات قرآن به امربه‌معروف و نهی از منکر بسیار اشاره شده است،  گفت : ارشاد و افزایش آگاهی و بصیرت در حوزه‌های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکار‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و نظام است.

او با اشاره به توطئه‌های دشمنان و گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای ادامه داد: متأسفانه با گستردگی شبکه‌ها و فضا‌های مجازی شاهد ورود فرهنگ بی بندو باری توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بی‌توجهی به قوانین و عدم رعایت شئون اسلامی ازجمله مهم‌ترین مقوله‌های است که نیرو‌های امنیتی و حفاظتی بدان توجه و رصددارند و با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد، افزود: در این زمینه با تشکیل ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

قاسمی با اشاره به سگ گردانی که نشأت گرفته از فرهنگ بی‌بندوبار غربی است، تصریح کرد:  در چند روز اخیر یکی از بانوان آمر به معروف در بوستان کشاورز رشت توسط شخصی که درحال سگ‌گردانی بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت در حالی‌که این بانوی آمر به معروف با تذکر به وی به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کرد.

او  با تأکید بر اینکه سپاه از آمرین به معروف و ناهیان منکر پشتیبانی می‌کند، بیان کرد: این هتاک به امربه‌معروف و نهی از منکر با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد، ما در کشوری زندگی می‌کنیم که برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن شهدای زیادی تقدیم کردیم ، شایسته این سرزمین نیست که شاهد ترویج فرهنگ بی‌بندوبار غربی باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
امر به معروف با شرایطش از واجبات است