رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: از زمان شیوع کرونا در اردبیل تا به اکنون بیش از ۱۰۰ مورد اماکن عمومی، اصناف، تالار‌ها و مجتمع‌های پذیرایی پلمب شده است.

شاپور رضایی، رئیس اتاق اصناف استان اردبیل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: باتوجه به رویکرد مراقبتی و حفاظتی در رابطه با همه‌گیری کرونا در سطح استان از ابتدای شیوع این بیماری تا به اکنون با همکاری بهداشت استان بازدید‌های روزانه از اصناف، اماکن و مجتمع‌های پذیرایی صورت می‌گیرد.

او با اشاره به پلمب ۱۰۳ مورد تالار، اصناف و کسبه، مجتمع‌های پذیرایی و خدماتی افزود: هم‌اکنون نیز با مشارکت تیم بازرسی اتاق اصناف و بهداشت روزانه به طور میانگین ۲۰ تا ۲۵ مورد بازدید از اصناف انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل تصریح کرد: تمامی اماکن و تالارهای پذیرایی موظف به پذیرش با ظرفیت حداکثر ۳۰ درصد هستند که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

به گفته رضایی هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف جمعی و فردی در رابطه با اصناف، تالارهای پذیرایی و اماکن و مجتمع‌های خدماتی مراتب را به اتاق اصناف یا اداره بهداشت استان گزارش دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.