مسئول واحد رسانه و تبلیغات موسسه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندر ماهشهر گفت: وب سایت همسو آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تداوم رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه است.

پویا ملکی مسئول واحد رسانه و تبلیغات موسسه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همانگونه که مستحضر هستید رهبر معظم انقلاب دیگر بار نیرو‌های مخلص کشور را به برپایی رزمایش همدلی و کمک مومنانه فراخوانده است.

او افزود: با توجه به اینکه برنامه ریزی در امور جهادی مسلتزم برآورد نیرو‌های پای کار است، در صورت تمایل به وب سایت "همسو" مراجعه کرده و مبلغی که ماهانه برای دستگیری از فقرا در نظر دارید را واریز نمایید و صدقه‌ای برای سلامتی صاحب الزمان (عج) پرداخت کنید.

ملکی اظهار داشت: سیستم طراحی شده نام شما را به عنوان خیر ماهانه ثبت می‌کند، ضمن اینکه نیکوکاران و خیرین که تمایل به شرکت در جهاد اقتصادی هستند می‌توانند با ورود به سایت "همسو" به نشانی https://hamsooo.com/Karimaltaha در امر خداپسندانه تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه شرکت کنند.

مسئول واحد رسانه و تبلیغات موسسه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه مبالغ خیریه در وب سایت قابل دسترسی است و افراد می‌توانند مبالغ را مشاهده کرده و مبلغ مورد نظر حمایت خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: واریز مبالغ هرچند کم نقش مهمی در تامین مایجتاج افراد نیازمند و بی بضاعت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.