ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش نظامی گسترده‌ای را به منظور شبیه سازی جنگ احتمالی با جنبش حزب الله برگزار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، رژیم صهیونیستی از هراس حمله احتمالی از سوی حزب الله لبنان به برگزاری یک رزمایش بزرگ روی آورده است.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان ارتش صبح روز یکشنبه تمرینات گسترده‌ای را در قالب سناریوی جنگ احتمالی با حزب الله در بیش از یک جبهه شبیه سازی می‌کنند.

آویخای ادرعی در پیامی توئیتری نوشت: رزمایش «تیر مرگبار» تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت. این بزرگترین رزمایش نظامی ما در سال جاری خواهد بود که جنگ همزمان در چند جبهه با محوریت جبهه شمالی (لبنان و سوریه) را شبیه سازی می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف از این رزمایش را بالا بردن آمادگی و ارتقا توانایی‌های تهاجمی ارتش رژیم صهیونیستی در همه سطوح، به صورت یکپارچه برای دستیابی به پیروزی با مکانیزم‌های جدید عنوان کرد. این رزمایش با مشارکت نیروی هوایی، زمینی و دریایی و نیز نهاد‌های اطلاعاتی، فناوری و لجستیکی و مراجع ارتباطات و حفاظت در حوزه سایبری همراه خواهد بود.

ادرعی تأیید کرد که این تمرین با حرکت فعال هواپیما‌های جنگی، بالگرد‌ها و دیگر تجهیزات در سراسر اراضی اشغالی همراه خواهد بود.

پایگاه عبری زبان «والا» پیشتر اعلام کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام گرفتن حزب الله، در مرز‌های خود با لبنان در آماده باش کامل به سر می‌برد. این پایگاه افزود: ارتش اسرائیل حدود ۹۰ روز است در مرز‌های شمالی خود از ترس عکس‌العمل حزب الله لبنان پس از کشته شدن یکی از نیروهایش، در آماده باش کامل قرار دارد. 

این در حالی است که حزب الله لبنان هیچ وقت عملیات سنگین و همه جانبه‌ای علیه رژیم صهیونیستی انجام نداده است؛ زیرا به عنوان نیرو‌های نظامی مدافع مرز‌های لبنان شناخته می‌شود و تا امروز تنها در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به مرز‌های کشورش به عنوان یک اهرم اقتدار عمل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار