معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بسیج سازندگی در همه سطوح و نواحی فعال است و ماموریت‌های سنگینی دارد.

سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ) گفت: بسیج سازندگی در همه سطوح و نواحی فعال است و ماموریت‌های بسیار سنگینی دارد و نباید بلا‌های طبیعی در استان خوزستان را نادیده بگیریم.

او بیان داشت: مناطقی وجود دارد که به علت خشکسالی و رونق داشتن کشاورزی با کوچ عشایر مواجهه می‌شوند، و آن‌ها خود را به  اهواز و حاشیه‌های شهر می‌رسانند و آنا زندگی می‌کنند.

سرهنگ حاجتی افزود: یکی از این حاشیه‌ها، منبع آب است به جهت داشتن کوه، خانه‌های غیر استاندارد درست شد که برای این مشکل کار‌های بسیار خوبی با  حضور مسئولان و استاندار خوزستان صورت گرفت و مدیر کل آموزش و پرورش، مسئولان دستگا‌ها شرکت‌های بزرگ مثل فولاد خوزستان بازدید‌های داشتند و مقرر شد ۱۰۰ خانه تعمیر شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: یک قرارگاه جهادی درست تشکیل و به صورت ماهیانه کمک‌ها و بسته‌های معیشتی برای آن‌ها فرستاده شد و فولاد خوزستان بخشی از خوانه‌هایی که توانمندی رهن کردن را نداشتن و اجاره عقب افتاده داشتند را پرداخت کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.