حسن پور با اشاره به اینکه موانع ابلاغ اجرای فیبر نوری در مسیر رودبارک- فیروزکوه رفع شد، گفت: به‌زودی تمامی سایت‌های شهمیرزاد-کمرود نیز تحویل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن‌پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری و رفع برخی موانع موجود برای ابلاغ اجرای این پروژه در مسیر رودبارک-فیروزکوه گفت: این موانع از محل اعتبارات USO پروژه فیبر نوری روستایی (تار) رفع شد.

او با اشاره به اینکه پروژه فیبر نوری تار روستایی در مسیر شهمیرزاد-کمرود از پیشرفت مطلوبی برخوردار است، افزود: آزمایش و تحویل تمامی سایت‌های این مسیر در آینده نزدیک انجام می‌شود و مردم منطقه از نعمت خدمات ارتباطی پرسرعت و الکترونیک برخوردار خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تأکید بر اینکه در لیست جدید ابلاغی از سوی وزارت ارتباطات ۶۲ روستای استان سمنان برای اجرای طرح ارتقای فنّاوری از ۲G به ۴G ساماندهی شده است، تصریح کرد: پیمانکاران شرکت مخابرات منطقه سمنان با توجه به نزدیکی به فصل سرد زمستان نسبت به اجرای این طرح اهتمام بیشتری بورزند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.