رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: ساخت پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سمیه ایزدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با اشاره به ضرورت ایجاد فضایی اختصاصی برای دوچرخه سواری بانوان، گفت: جامعه مردان هیچ گونه دغدغه‌ای در این رابطه ندارند، تلاش می‌کنیم تا بانوان با امنیت و آرامش به دوچرخه سواری بپردازند.

او با اشاره به ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین بانوان، تصریح کرد: می‌توان با کمک همدیگر در دستگاه‌های اجرایی طرح‌های مختلفی را اجرا کرد.

ایزدیان با بیان اینکه باید با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و فضا‌های اختصاصی زمینه بهره‌مندی تمام اقشار را از امکانات ورزشی و تفریحی فراهم کنیم، بیان کرد: با در نظر گرفتن مسائل شرعی و مذهبی زمینه بهره‌مندی تمام اقشار از امکانات ورزشی و تفریحی را باید به وجود آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق افزود:ساخت پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان خواسته‌ای است که به طور مداوم عنوان و پیگیری می‌شود.

ایزدیان با اشاره به ایجاد مسیر دوچرخه سواری در محل رینگ شهربازی، گفت: این مکان با توجه به اینکه مسیر آسفالت شده و زیرسازی آن بتن است و با وجود نخل‌های اطراف، دید مستقیمی ندارد، می‌تواند محل مناسبی برای پیست دوچرخه سواری بانوان باشد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.