مدیرکل ورزش کرمان از افتتاح بیش از ۳۰ زمین چمن گل هندبالی به صورت مشارکتی طی مدت یک سال و نیم در رفسنجان خبر داد و گفت: با این آمار، سرانه فضای ورزشی رشد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم افتتاح سالن چند منظوره ورزشیِ علی امین شریف آبادِ بخش کشکوییه شهرستان رفسنجان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به همه دست اندرکاران حوزه ورزش گفت: خداوند را شاکریم که توفیقی عنایت کرد، توانستیم متراژی را به سرانه فضای ورزشی استان اضافه کنیم.

او از حمایتی که مجموعه مسئولان در شهرستان‌های مختلف استان نسبت به ورزش دارند، به ویژه در شهرستان رفسنجان قدردانی کرد و افزود: جهش سرانه رشد فضا‌های ورزشی طی سال‌های اخیر در این شهرستان، نشان دهنده اهمیت مسئولان شهرستان به حوزه ورزش است که جا دارد صمیمانه از این نگاه مطلوب و مناسبی که دارند تشکر کنم و امیدواریم این نگاه‌ها گسترش پیدا کند و متناسب با آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

پاریزی با بیان اینکه فرماندار رفسنجان نگاه مثبت و مطلوبی نسبت به ورزش دارند و در توازنی که در ورزش شهرستان به وجود آمده، پیشرفت خوبی داشته اند، از وی تشکر کرد.

او به سالن ورزشی علی امین شریف آباد اشاره و تصریح کرد: اجرای فونداسیون و اسکلت با تلاش خیر بزرگ، "آقای امین"صورت گرفته و از آنجایی که این نیکوکار، کار‌های بزرگی را در بخش‌های مختلف انجام داده اند، لذا از نگاه وی و خانواده اش به مقوله ورزش و ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی در این روستا قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این سالن چند منظوره در زمینی به مساحت هزار و ۳۴۰ متر مربع و با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و خیرین راه اندازی شده است.

پاریزی افزود: کار احداث این سالن از سال ۹۱ با مشارکت ۲۵ درصدی این خیر بزرگ استارت خورده و در نهایت در سال ۹۹ پایان یافته است.

او تصریح کرد: طی یک سال و نیم گذشته با تلاش‌های صورت گرفته از سوی فرمانداران و همکارانمان در دفتر فنی اداره کل بیش از ۱۰۸ هزار متر فضای ورزشی در استان کرمان افتتاح شده است.

پاریزی با اعلام اینکه در سال ۹۸ به لحاظ تعداد پروژه، رتبه سوم و به لحاظ عدد هزینه شده و متراژ افتتاح شده رتبه دوم کشور را داشتیم، ابراز امیدواری کرد: این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم به جایی برسیم که در همه محلات و نقاط مختلف شهر‌ها و روستاهایمان، در پهناورترین استان کشور، شاهد وجود فضای ورزشی باشیم که بتواند تأثیر بگذارد و کمک کند، کمترین حجم از آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خطاب به مدیران ورزشی سراسر استان گفت: باید بازخورد کارمان را از دستگاه‌هایی که آسیب‌های اجتماعی را رصد می‌کنند، بگیریم که امیدواریم بتوانیم این تأثیرگذاری را به نحو خوبی در سطح استان داشته باشیم.

پاریزی، ورزش را به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی توسعه اجتماعی در جوامع عنوان کرد و افزود: این مقوله یکی از عوامل مهم ارزیابی است و امیدواریم استان کرمان بتواند با یک همت جمعی در این زمینه توفیقات مناسبی داشته باشد.

او از مدیران صنایع مس، مدیران مس سرچشمه، مجموعه کارکنان مس، باشگاه مس رفسنجان و خیران که اقدامات و تلاش هایشان برای ورزش رفسنجان موثر بوده آرزوی توفیق کرد و بیان داشت: امیدواریم با سیاست گذاری‌ها و مشاوره‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌دهد، بتوانیم توسعه متوازن را در بحث ورزش رفسنجان شاهد باشیم.

پاریزی تصریح کرد: به صورت مشارکتی طی مدت یک سال و نیم، بیش از ۳۰ زمین چمن گل هندبالی را در رفسنجان افتتاح کردیم که این نشان دهنده‌ی این است، آمار سرانه فضای ورزشی این شهرستان رشد بسیار خوب و مناسبی داشته است.

او برای کسانی که در زمینه ارتقاء سطح ورزش زحمت می‌کشند، آرزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار