فریدون همتی گفت:از ظرفیت جوانان، شوراها، دهیاری ها و پایگاه های بسیج در روستاها باید به عنوان پشتوانه‌ای برای جمعیت هلال احمر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان صبح امروز در دیدار با مهراب شریفی سده معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور در بندرعباس، گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر در استان هرمزگان رو به پیشرفت گام بر می‌دارد و برای احداث ساختمان جدید این جمعیت در مرکز استان نیز کمک‌های لازم انجام خواهد شد.

همتی افزود: با توجه به برنامه جمعیت هلال احمر برای ایجاد خانه‌های هلال، باید برنامه ریزی مناسبی برای ساخت هزار خانه هلال در روستا‌های هرمزگان صورت بگیرد.

او بر لزوم توسعه آموزش‌های امداد و نجات در جامعه به خصوص در روستا‌ها تاکید کرد، گفت:از ظرفیت جوانان، شوراها، دهیاری ها و پایگاه های بسیج در روستاها باید به عنوان پشتوانه‌ای برای جمعیت هلال احمر استفاده شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به موقعیت استراتژیک استان ساحلی هرمزگان، افزود:در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز امداد و نجات، هلال احمر باید نگاه ویژه‌ای به استان هرمزگان داشته باشد.

همتی گفت:مایحتاج و ذخایر لازم باید همیشه در انبار‌های استان برای مواقع نیاز موجود باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.