سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۷۲ حلقه چاه نفت و گاز از ابتدای امسال تاکنون در مناطق نفت خیز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید اکبری سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به حفر و تکمیل ۷۲ حلقه چاه نفت و گاز از ابتدای امسال تاکنون گفت: عملیات حفر و تکمیل مربوط به ۲۲ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۴۸ حلقه تعمیری و ۲ حلقه اکتشافی در مناطق نفت خیز بود.

او بیان داشت: ۵۶ حلقه از این تعداد چاه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ۷ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۵ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و ۲ حلقه در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و تحویل شرکت‌های متقاضی شد.

اکبری با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه امسال در نتیجه هم افزایی و همکاری موثر میان متخصصان این شرکت و شرکت‌های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل ۱۳ حلقه چاه ۲۳۳ روز زودتر از برنامه به پایان رسید که ارزش اقتصادی بالایی دارد، تصریح کرد: هم اکنون کار جابجایی ۱۷ دستگاه حفاری سبک و سنگین ناوگان شرکت در گسترده عملیاتی استان‌های نفت خیز در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.