مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از دبستان همای جاوید نام با هدف نظارت برکیفیت آموزش و رعایت اصول بهداشتی بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، از روند اجرای اصول بهداشتی، کیفیت آموزش و حضور معلمان در کلاس‌های درس، از مدرسه ابتدایی همای جاوید نام بازدید کرد.

او در گفت و گو با خبرنگار ما در این بازدید بر ضرورت توانمندسازی معلمان تاکید کرد و گفت: توانمند سازی نیروی انسانی در پیشرفت آموزش و پرورش و برای رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت ضروری است.

معتوکی با اشاره به شرایط خاص کرونا ویروس و با توجه به استفاده از فضای مجازی در شرایط فعلی در موضوع آموزش، بیان داشت: جهت بهره برداری آموزشی استفاده از ظرفیت پیام رسان‌های داخلی مورد تاکید است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان این بازدید از کلیه کادر اجرایی مدرسه تشکر کرد و گفت: با رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، شستوشو دست ها، حضور نیافتن در تجمع و مراسم‌ها شرایط را برای کاهش انتقال بیماری کرونا فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ دی ۱۳۹۹
سلام من مادر یکی از بچه های مدرسه پسرانه همای جاوید نام هستم متاسفانه کلاس سوم پسرانه معلم خانم خالصی اصلا تدریس واخلاقی خوب نیستند و بابت چنین معلمی متاسفانه پولی زیادی میگرند من گفتم لطفا مانند من وقت پولتان را هدر ندهید