فرمانده انتظامی مازندران گفت: بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تماس از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال با پلیس ۱۱۰ در استان به ثبت رسید، گفت: ۳۶۰ هزار تماس سبب عملیات پلیسی شده است.

او با بیان اینکه فرماندهی انتظامی مازندران در طول ۴۰ سال انقلاب، ۶۱۵ شهید، ۱۲ هزار جانبار و ۱۹۰ نفر آزاد را در راستای برقراری نظم و امنیت در نظام اسلامی تقدیم انقلاب کرد، افزود: هفته نیروی انتظامی با شعار با هم برای امنیت و سلامت نامگذاری شده که این دو مولفه مکمل یکدیگر هستند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: ایران اسلامی در منطقه‌ای از جهان که دور آن را آتش و جنگ افروزی فرا گرفته با هدایت و رهنمود‌های رهبری همچون نگینی در دنیا می‌درخشد و این یک هدایت الهی است.

سردار میرزایی با بیان اینکه ما سربازان ولایت تمام قد در خدمت نظام و رهبری هستیم، گفت: همه تلاش ما این است تا منویات رهبری معظم انقلاب را به منصه ظهور برسانیم که در این مسیر مردم همواره یاری گر ما بوده و هستند.

او افزود: در حوزه عفاف و حجاب و برخورد با مظاهر علنی فساد با اجرای طرح ناظر و طرح تابستانه اقدامات موثری در استان داشته ایم.

فرمانده انتظامی مازندران از مقابله با اراذل و اوباش و مقابله با سارقان در طرح‌های عملیاتی پلیس خبر داد و گفت: در حوزه کشفیات جرایم شاهد افزایش ۳۰ درصدی کشفیات هستیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.